Det börjar närma sig!

Det börjar närma sig nu. Meeeen vart fan är mitt pass med visumet som jag har skickat ner till Nya Zeeländska ambassaden, den borde vara här snart men men det löser sig förhoppningsvis lite svårt att resa utan det annars...

I helgen har jag och peter varit riktigt effektiva och nördat oss på vårdvetarhuset där vi har styrt upp PM:et till våran c-uppstats + lite annat som måste fixas. Vi saknar boende för tillfället så vi har spammat alla Dunedins mäklare och fastighetsägare med förfrågningar om de har någon kvart vi kan slagga i, trägen vinner eller?

Satt även och såg på ett gammalt Grattis världen avsnitt där Filip&Fredrik besöker Queenstown som inte ligger allt för långt från Dunedin eller iaf det vi tror. Hur som haver så ser det ut som ett galet ställe där man kan testa på både det ena och det andra..Frågan är om min axel pallar av ett fallskärmshopp?

En sak till som vi ska ha på våran Bucket-list är att låtsas vara finsmakare på en vingård a´la Carl-Jan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0