Onsdag 13/8 1997

Hittade en gammal dagbok som jag skrev när jag var i USA..  För exakt  på dagen 14 år sen gjorde jag följande

"Vi hämtade vår hyrbil sedan åkte till världens shoppingcenter den är 3km lång. Jag köpte en radio styrd bil. Sedan for vi och badade i havet. Det var 35 grader i vattnet." 13/8-1997

/Redan där såg man att jag hade grava problem med särskrivning. Men annars verkade det som att jag mest softade då också :) för idag är det minsann inte lika soft har jobbat morgon och nu väntar kvällspasset, osoft!!

Imorgon för 14 år sen hade jag en soft dag också ser jag:

"Vi var och badade i havet på morron. Det var varmt sen gick vi upp på hotellet. Sen for vi till swap shop där köpte jag en florida tröja och en keps på swap shop fanns det cirkus med hästar" 14/8-1997

Livet i staterna är bra allt soft kanske därför jag återvänder hela tiden är väl uppe i 13 besök plus ett år jag bott där också, mer på gång kanske en sväng i höst?

Hittade lite gamla låtar på datorn vi gjorde Back in da 90´s som man kanske borde lägga upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0