Reggaebusschauffören

  • MÅNDAGSBARNET UTGÅR IDAG AV OKÄND ANLEDNING

Vardagsglädje för mig är till exempel när man står och väntar på bussen in till stan plötsligt får se att det är Reggaebusschauffören som sladdar in på hållplatsen, och när dörrarna öppnas så strömmar det ljuvliga Bob Marley toner ut från högtalarna remixad med lite taktfasta slag mot biljettapparaten. Då vet man att dagen är räddad! Big up Reggaebusschauffören! Bättre förfest finns inte än att åka runt på nattbussen med reggae dunkandes på högsta volym då blir det en toppenkväll helt enkelt, Så har ni svängarna förbi UMEYO ta Linje 8 lr 1 och hoppas på lite tur rätt som det är så sitter Reggaebusschauffören där!



Måste slänga upp en till video från mina kvarter! UMEYO FINNEST!  Är det inte Jaune Voitur  som man ser skymten av där i mitten 0:11 in i klippet? nån som kan bekräfta/dementera detta? 

 


Kommentarer
Postat av: GB

Jag skulle vilja dementera detta för om det hade varit en jaune voiture hade min radar snappat upp den.

2009-09-28 @ 22:31:25
Postat av: rastaman

jaaamaaan :)

2009-10-06 @ 10:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0