jag hatar ipod, mitt livsverk är borta

vad är det för stolle som har konstruerat ipod egentligen, GÖR OM GÖR RÄTT IDIIT!  Det är inte bara lite utvecklingsskadat att när man har varit seriös och lagt in massa filmer om nervsystemet som man har mekat med hela dagen så sprängs ipoden med en livstids Hiphop sparat på den. Till vem hör man av sig om man vill reklamera skiten, fy itunes fy ipod classic, men vem behöver musik när man har två roliga anatomifilmer på sin ipod. Nä usch fy tvi och blä nu går jag och lägger mig och går på min pursuit of happiness


Kommentarer
Postat av: dvd

haha skickligt! skön låt =)

2010-02-28 @ 12:38:41
Postat av: GB

Aaargh dumma dumma iPod! Men som sag kan du alltid föra över mina låtar ;)

2010-02-28 @ 14:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0