skellefteå

I en skola i Skellefteå berättade lärarinnan att hon var ett Skellefteå AIK fan.
Hon bad alla eleverna som också var Skellefteå AIK fans att räcka upp handen.
Barnen visste inte riktigt vad en Skellefteå AIK fan var men eftersom de ville vara så lik sin lärarinna som möjligt räcktes snart alla händer upp.
Nästan alla för att vara mer exakt.
Alla elevers utom en liten flicka vid namn Lisa.
Lärarinnan frågade henne varför hon inte räckte upp handen.
Lisa svarade stolt:
- För jag är inget Skellefteå AIK fan. Jag är ett Björklövenfan.
Lärarinnan blev förvånad och frågade:
- Varför då?
Lisa svarar:
- Min pappa är ett Björklövenfan & min mamma är ett Björklövenfan så då är jag också ett Björklövenfan.
Lärarinnan börjar bli irriterad nu och säger:
- Det är ingen anledning!
Om jag säger att din pappa är en idiot & din mamma är en idiot.
Vad skulle du då vara?
Lisa svarar:
- Ja, då skulle jag vara ett Skellefteå AIK fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0