Här sitter jag

Här sitter jag vid datorn med min TENS apparat på ryggen i förhoppning att den ska kännas mindre fuck´d så att jag kan spela kvällens match borta mot Ö-vik..

Vad tusan är TENS undrar ni? Det ska jag berätta, det är en metod för smärtlindring som bygger på stimulering med svaga elektriska strömmar. En batteridriven apparat överför via ledningar ström till plattor som sätts på kroppen. Metoden används vid både akuta och långvariga smärttillstånd.TENS kan användas både vid så kallad nociceptiv smärta, då smärtan vanligen har sitt ursprung i leder, skelett, muskler, hud, och i interna organ, och när smärtan är neuropatisk eller neurogen (det vill säga smärtan härstammar från nervsystemet).

För att ytterliggare bedöva ryggen så rekommenderar jag att man även tjongar i sig 1-2 Diklofenak(alt. voltaren) + lägger på ett rikligt lager med Linnex, efter det brukar man kunna röra på sig igen.

Hemligheten bakom hur man klarar en lång säsong:


Försökte ändra design på bloggen men det blev bara konstigt!

Kommentarer
Postat av: tjena kungen!

tjena kungen!

2011-08-30 @ 11:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0