I´m in miami

Nu har vi kommit fram till typ Miami (Ft lauderdale) skönt att vara på ett ställe nu ett tag. På lördag åker mom&pops hem och då börjar vi köra upp till Washington DC. Idag har man inte gjort skitmycket förutom att bränna sig sönder och samman och käkat pistagenötter. Tänkte därför ut på en löptur efter beachen när solen gått ner och det inte är 40000miljarder grader varmt ute, kul blir det hoppas på en bra maxpuls!

Nu sitter jag annars och smider planer på vad man ska hitta på här in DA US

things to do lista

- Åka på kryssning över till Bahamas på tisdag
- Gå på U2 konsert i Baltimore nästa onsdag (vilka fan är U2?)
- Besöka Yankee Stadium in the Bronx
- softa i DC

Det är väl det som vi har planerat annars glider vi mest och tar det som det kommer. Hoppas på att kunna gå på lite underground klubbar i Brooklyn om jag kan lura med mig mitt enourage dit ;)

Men men nu ska vi inte gå händelserna i förväg är ju trots allt massa dagar kvar här i Florida och nu fungerar internet igen så kommer att uppdatera flitigt här på softa så, stay tuned!


WET LATINO LOVER LOOK, SLISKIG(bök)


Bryggan på baksidan av våran lägga i Ft Lauderdale


läggan

Pool










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0