USA all the way!

Jaha två timmar kvar tills det bär av till El Stockholmo för vidare färd imorgon mot USA. Kommer att uppdatera flitigt under resans gång och kommer att göra duktigt dryga inlägg, så skyll er själva om ni läser =P!

Bokade en fet bil igår som jag ska cruisa upp med till DC efter två veckor in the sunshine state.
Ryktas om att det kommer vara 38 grader när planet landar i Orlando imorgon, det ryktet gillar jag!

Annars då, jodasatt har klippt mig så att jag kan få den rätta beach hair looken. Köpt en ny kamera nu så kommer dokumentera resan väl och slänga upp massa bilder. Sen blir det release på en ny roadtripfilm..

Jaha i kväll käkar jag chips på arlanda och ser kongokim tjonga boll, måste hitta någon pocket att fördriva tiden med någon som har ett tips på någon läsvärd så holla! redan omåttligt dryg och börjar prata med amerikanska termer, kul!


Stay fly cuz I will! Pz



Orlando 2006 i  softar villan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0