Bland det sjukaste jag läst

Kricko

"Vad du heter har inte SÅ stor betydelse i sammanhanget att jag/VI letar en bisexuell tjej som skulle kunna tänka sig att ha en trekant med mig & tjejen.
Hur gammal du är spelar INGEN roll så länge du är 15 år som MINST eller helst 17 år & KAN visa upp vilken ålder du VERKLIGEN är i om man ber dig om legitimation (det finns faktiskt folk som ser yngre ut än vad de är & tvärtom).
Legitimationen SKA vara äkta & den ska vara DIN.
Hur du ser ut spelar inte så gigantiskt stor roll för huvudsaken är att du tar för dig av det som erbjuds från mig & min tjej & att du är vän med tvål & vatten så att du duschar minst EN gång varannan dag & att du byter till RENA underkläder varje dag eller åtminstone varannan dag.
Jag har dock ett önskemål om att du ska vara MINST 1, 30 m på längden utan skor eller annat hjälpmedel som kan göra dig högre.
Vad gäller hårfärg så föredrar jag knallblonda tjejer i första hand, MEN för DET så väljer jag inte bort Er andra som har ANNAN hårfärg för DET.
Bröst-storlek har egentligen INGEN betydelse, men jag föredrar ovanligtvis (för att vara en kille) mindre bröst & då drar jag oftast strecket vid B-kupa.
Skulle du ha större storlek än så så är det OK.
Om du är helrakad på snippan så är det helt enkelt bara ett +, men inget måste.
Det minsta JAG kräver är att du ska ta bort så att det bara finns en tofs eller en sträng kvar.
Jag vill helt enkelt inte få hår i maten när jag äter .
Vad gäller intimhygienen (tvättning av snippa & anal-ingången) så litar jag på att du sköter den, men jag önskar iaf för trevnads skull att du även tvättar klitorisen nogrannt med Lactacyd-tvål så att det inte finns smegma på den (ska finnas att köpa på ICA/Coop eller Apoteket.
Sedan litar man på att du borstar tänderna TVÅ gånger/dag för det är enligt mig sunt förnuft (Morgon & kväll/natt) i lugn hastighet (för bättre resultat) & att du väljer att använda tungskrapa + att skölja munnen med munvatten efteråt.
Detta för att det ska bli en optimal upplevelse när munnen ska smakas på för någon av oss.
Hur du beter dig är Prio 1 för att du ska ha något för oss att hämta när vi väl ses (oavsett var det sker).
I övrigt så ska du INTE ha några problem att komma till oss & du ska inte ha några problem att VI kommer till DIG heller.

Som en vänlig uppmaning så vill jag bara säga att jag är allergisk & astmatisk så du BÖR inte ha några djur med päls & har du det så går det bra med korthåriga eller nakna djur som hamstrar, marsvin & sköldpaddor. Jag vill understryka att jag är INTE någon djurhatare bara för att jag vill undvika långhåriga djur.

Har du några frågor eller invändningar så är det bara att du hör av dig."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0