Breaking News

...på tv just nu men vafan jag vill veta när Iphone5 kommer ut så att jag kan börja twittra på allvar
----->@fredriktapani tror att formatet korta meningslösa uppdateringar passar mig som fisken i vattnet, sen är jag sugen på att vinna mot all andra i wordfued......

Fredrik Wikingsson ska tyligen möta någon läsare som "like:ar" deras sida på facebook i wordfued live i Breaking News imorgon, fan!

senaste ryktet är att Iphone5 kommer 15oktober hoppas för allt i världen att det stämmer....

Nu ska jag sova så att jag orkar mig upp till Medicinska Biblioteket i tid så att man får tag i en bok till våran härliga tenta..

Fucka min axel!

Något för Kniv-Ivan att sätta tänderna i?


Kommentarer
Postat av: kniv_ivan

skka in och likea direkt

2011-09-14 @ 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0