Sista dagen!

Imorgon åker vi härifrån, galet vad tiden går snabbt! Idag blev vi bjudna på lunch av våra handledare mycket gott och uppskattat :) vi kanske kommer få vårt arbete publicerat i någon vetenskaplig skrift vilket skulle vara häftigt, men jag tror det först då jag ser det. Hursomhelst så har vi jobbat hårt så nu kan vi ta semester med gott samvete några veckor. Det ska verkligen bli spännande att resa runt. Nu ska vi snart ut och käka middag med min amerikanska sambo Matt.

Sommaren tittade just förbi här idag igen med 22 grader och solsken #manblirglad. Älskar även att det alltid finns en uppblåst hoppborg när jag tittar ut från mitt fönster, kommer sakna det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0