Fiske i helgen!

Ringde idag och pratade med Steves son (Steve är vår handledare). Hans son pratade med en konstig dialekt som var lite svår att förstå + att det lät väldigt dåligt på Peters telefon gjorde inte saken så mycket bättre. Men det jag uppfattade var iaf att vi skulle bli upphämtade på lördag morgon klockan 0900 utanför KFC´s parkering för vidare färd ut i buschen för lite fiske. Tror att stället heter Balclutha och det ska tydligen vara magiskt fiske där, så det blir spännande! Blir övernattning där också så det blir kul att se hur riktiga Nya Zeeländare bor… Dock så har vi absolut inga kläder för ändamålet så vi kommer nog att se ut som några riktiga Cityslickers! Men men..

För övrigt åt jag världens fetaste glass för 15 kronor igår det är lagomt tycker jag. Mer glass till folket!

Rob Roys rekommenderas! 4 av 5 kiwis...




Kommentarer
Postat av: Evelina

Modeblogg då man matchar tröja med glass.

2012-02-09 @ 10:18:38
URL: http://eveast.wordpress.com
Postat av: jag

lite så jag jobbar.. #truestory

2012-02-09 @ 10:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0