Milan-Juve

I morse gick jag upp tidigt för att se på lite fotboll. Min italienska flatmate är ett stort Juventus fan och hans kompis älskar Milan så vad kan då passa bättre än att se just Juve-Milan. Snacka om att italienare lever sig in i matcherna FAN COLO var ett återkommande ord kan man säga! Kul var det och matchen slutade 1-1. Kom just hem från gymmet tror inte att jag kommer vara så värst mycket mer produktiv idag än så, ska lägga mig och se lite Sons Of Anarchy nu. Ciao ciao!

Lärde mig lite kiwi-slang nu i helgen också.. (nya zeeländare kallar sig själva kiwis)

Choice= går bra att säga istället för ”word” här.. typ: that´s an epic movie, yeah choice bro

Sweet as: kan man säga till allt som är bra,häftigt,gott m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0