Weekend warriors

Vår lugna tacokväll utvecklade sig till en riktig tequilakväll där typ hela området crashade oss, var säkert 50 pers i Peters flat!  Men det var riktigt kul! Träffade en jäkla massa skandinaver nu också som hittade till vår fest, kul ändå! Peter och jag delade på oss och drog ut med olika gäng, jag hängde mest med en snubbe från Dublin som påstod att han kände Bono (Mytomanvarning?). Hursomhelst så skulle han envisas med att bjuda mig på Guiness, förstår inte alls storheten med Guiness? Hängde lite med en som gick på Harvard igår också, billig och bra skola, 50000 dollar per år var man tydligen tvungen att punga upp för att gå där.#hejaCSN

Hade inte med mig min kamera igår men jag tror att jag kan få tag på lite bilder via diverse sociala medier!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0