9 dagar kvar

Omg! tiden går snabbt bara 9 dagar kvar tills vi åker nu! Passet är i tryggt förvar(?) på DHL´s kontor ute på Västerslätt gäller bara att jag får hit det nu också! Boendet verkar lösa sig också. Alla bitar börjar falla på plats men man ska inte ropa hej före allt är i hamn!

Om jag ska göra en tatuering någon gång så skulle den vara placerade på insidan av armen tror jag (så att inte mamma ser den). "I´m the passenger" skulle det stå, varför då?
Jo för att varje gång jag är ute och reser brukar jag lyssna på Iggy Pop´s sköna låt med det passande namnet. Att bara sjunka ned i flygplansstolen och inte riktigt veta vad som väntar en, är en härlig känsla till tonerna av "the passenger"
Något jag hatar med min nya MAC är att den stavar som den vill åt mig och byter ut ord här och där. Hur fixar man det?
I am the passenger and I ride and I ride
I ride through the city's backsides
I see the stars come out of the sky
Yeah, the bright and hollow sky
You know it looks so good tonight..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0