Tenta i morgon

Tenta i morgon,  kul! Känner mig mätt fortfarande efter dagens frosseri på costas, tzatziki är ju typ det godaste som finns..  Har fått veta vilka det är jag ska dela boende med i Dunedin det var en salig blandning av nationaliteter. En från NZ, två amerikaner och en italienare hoppas att amerikanerna är football intresserade så att man kan har någon att kika på super bowl med därborta, skönt att det var en italiernare också då jag typ talar flytande italienska "pizza pronto". Förhopningsvis är det ett skönt gäng, om inte annat så lär framtiden utvisa det....

Snart måste jag nog börja packa också, hmm kanske bäst att göra en lista så att man får med allt.
3 Dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0